Baandert gedeeltelijk afgesloten op 1, 2 en 3 augustus voor gemotoriseerd verkeer

Foto: Google - streetview

HEEMSKERK – Op 1, 2 en 3 augustus sluiten we de Baandert gedeeltelijk af voor gemotoriseerd verkeer buiten de spitstijden. De afsluiting is tussen 09.00 en 15.00 uur.

Men kan tussen dit tijdstip Heemskerk alleen inrijden via de Tolweg – Gerrit van Assendelftstraat. Heemskerk uitrijden is wel mogelijk via de Baandert. Omleidingen worden aangegeven met borden. Het fiets- en voetpad wordt niet afgesloten.

Aan het werk op de Baandert
Op de locatie van het voormalige tankstation staat de bouw van woningen gepland. Het oude BP terrein en de doorsteken op de Baandert zijn afgesloten met betonnen barriers. Deze barriers vervangen we voor trottoirbanden. Aannemer Bruisschaart voert de werkzaamheden uit. Bij de doorsteekplekken worden de trottoirbanden op het asfalt gelijmd. Hierdoor wordt voorkomen dat er onnodig gekeerd wordt op de Baandert.