Apostolisch Genootschap Kennemerland opent deuren

Foto: Apostolisch Genootschap Kennemerland

HEEMSKERK – Op 23 september houdt het Apostolisch Genootschap aan de Jean Monnetstraat 1 in Heemskerk ‘Open Huis’.

Heeft u zich wel eens afgevraagd wat de betekenis van de vorm van het gebouw is en wat er in het gebouw allemaal afspeelt? Dan hebt u de mogelijkheid om daarachter te komen TIJDENS HET “Open Huis’.

Er is een rondleiding; men kan vragen stellen over waar de gemeenschap voor staan; er is muziek, uitleg over rituelen; er wordt verteld over de geschiedenis van het Apostolisch Genootschap met ondersteuning van films; verder wordt er verteld over de werking van het pijporgel. Ook kan men kaarten maken en spelletjes doen.

Heeft men misschien belangstelling om gebruik te maken van het gebouw of een van de zalen? Ook daarover kan men informatie krijgen tijdens het Open Huis, dat alles onder het genot van koffie en thee met wat lekkers of een hapje en een drankje.

Als plaats voor religieus-humanistische zingeving biedt Apostolisch Genootschap ontmoetingsplaatsen waar mensen zich samen verdiepen op levensvragen, elkaar inspireren tot bewust en liefdevol leven en elkaar nabij zijn. Zo wil het genootschap bijdragen aan een duurzame wereld waar mensen met compassie en solidair samenleven. Zie ook www.apgen.nl.