Cabaretier Wouter Monden in Theater De Cirkel met ‘Stormbrein’ (Try-out)

Wouter Monden
Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Op zaterdag 14 oktober komt cabaretier Wouter Monden naar De Cirkel in Heemskerk voor een try-out van de nieuwste voorstelling ‘Stormbrein’, zijn derde avondvullende voorstelling.

Het stormt in Wouters brein. Groot nieuws en klein leed, het doet wat met Wouter. Met toegewijde aandacht voor de samenleving, zijn lief, zijn dochter en zijn passie; grappen maken. “Humor is de enige reddingsboei om het hoofd boven water te houden”, aldus Wouter. In deze voorstelling kijkt hij eerlijker dan ooit naar zichzelf en naar de wereld. Alles wat om te huilen is, wordt genadeloos belachelijk gemaakt. Het wordt een gave, niet te missen show.

Wouter Monden begon met comedy in 2010 en won in dat jaar de juryprijs van de Culture Comedy Award. Daarna is hij nooit meer van de Nederlandse en Belgische podia afgegaan. Zijn stijl is toegankelijk maar scherp met een goed gevoel voor interactie.

Wouter is de sympathieke host van de enige echte Elektra Podcast met ruim 65.000 luisteraars per maand. Hij interviewde inmiddels al meer dan 144 cabaretiers waaronder Theo Maassen, Brigitte Kaandorp en Peter Pannekoek. Daarnaast is Wouter al jaren de vaste publieksopwarmer van alle televisieshows van Arjen Lubach.

Kaarten voor ‘Stormbrein’ zijn online te bestellen via www.decirkelheemskerk.nl. Aan de deur kun je (mits de voorstelling niet is uitverkocht) met pin een toegangsbewijs kopen.

• Voorstelling: Wouter Monden
  • Datum:  Zaterdag 14 oktober 2023
  • Aanvang: 20.30 uur
  • Toegang: € 15,00/ € 14,00 (vrienden)