Park Assumburg zondag in teken van Obstakel race

BEVERWIJK / HEEMSKERK – Komende zondag 29 oktober organiseert Bootcamp(er) Aardenburg een Obstakel Race in park Assumburg. Een race vol hindernissen, klauteren, klimmen en kruipen. Met  Monkey bars en netten waar je onder moet kruipen en ook water… veel water.

Het heet weliswaar een race maar het gaat vooral om het meedoen en volbrengen. Deelnemers mogen dan ook zelf bepalen of ze de ronde hardlopend of wandelend volbrengen. Wel zijn er voor de snelste deelnemers enkele prijzen beschikbaar, zoals een Bootcamper Vest en enkele kadobonnen.

Deelname kost € 5,-. Dat gaat overigens volledig naar een goed doel. Dit jaar is dat Rocking Up X-mas, dat er jaarlijks rond kerstvoor zorgt dat vele gezinnen, die het financieel moeilijk hebben, worden verrast met een luxe kerstpakket.

De Obstakel race start zondag 29 oktober om 10.00 uur. Ter plaatse kan worden ingeschreven en (contant) betaald.

• Wanneer: Zondag 29 oktober
  • Tijd 10:00 uur -11:00 uur.
  • Deelname is: 5 euro contant voor het goede doel.
  • Locatie: Park Assumburg, startpunt nabij hondenschool, adres: Ritsaertlaan 2, Heemskerk