Jeugdfilm ‘Jippie No More’ en ‘Das Lerhrerzimmer ’ bij Filmhuis Heemskerk in Laurentz

Jippie No More
Foto: Persfoto

HEEMSKERK – De komende week twee films in Filmhuis Heemskerk: Op zondagmiddag 17 december de jeugdfilm ‘Jippie No More’ en op zondagavond 17 en woensdagmiddag 20 december de bekroonde Duitse film ‘Das Lehrerzimmer’.

Das Lerhrerzimmer
Ontdek de bekroonde Duitse film ‘Das Lehrerzimmer’ in het Filmhuis Heemskerk. Regisseur Leonie Benesch leidt je door dit meeslepende schoolklasdrama, waarin een morele strijd over grenzen en rechtvaardigheid thrillerachtige proporties aanneemt. Lerares Carla Novak stelt vragen bij de rigoureuze maatregelen van de directie na diefstallen op school. Als ze ontdekt wie de vermeende dader is, ontketent ze gevolgen die haarzelf niet sparen. Hoe ver ga je voor de waarheid? Mis deze Duitse Oscarinzending niet!

Jeugdfilm Jippie No More
Stap binnen in de betoverende wereld van “Jippie No More!” Een hartverwarmende familiefilm waarin de oudste zus van Jaap Peter, beter bekend als Jippie, trouwt. De familie verzamelt zich in het landhuis van opa om er een groots feest van te maken. Echter, wanneer Jippie voor het eerst verliefd wordt op Lily, nemen de dingen een onverwachte wending. Deze familiefilm ontving de Publieksprijs voor Beste Nederlandse Kinderfilm op het Cinekid 2023.

Voor meer informatie en tickets: www.decirkelheemskerk.nl.

• Voorstelling: Das Lerhrerzimmer, zondag 17 december 20:00 uur en woensdag 20 december 15:00 uur. Tickets: € 7,50 / € 6,50.
  • Voorstelling: Jeugdfilm Jippie No More, zondag 17 december 14:00 uur. Tickets: € 6,50

Adres:   Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk.