Oplevering Appartementen Marytgen maanden vertraagt door gebrek aan stroom

Foto: Hans Blomvliet

HEEMSKERK – Appartementencomplex Marytgen in Heemskerk had al opgeleverd moeten zijn, maar door miscommunicatie laat de aansluiting op elektriciteit al maanden op zich wachten. Omdat de verwarming via een warmtepompinstallatie gaat is elektriciteit onontbeerlijk. Een aantal klussen is namelijk pas te klaren bij de juiste temperatuur.

Eind november had het complex al aangesloten moeten zijn op het elektriciteitsnet, maar dat liep dus anders. Woningstichting Sint Agnes en aannemer Van Braam Minnesma wijzen beiden naar Liander als de partij die in gebreke is gebleven. En inmiddels wachten te toekomstige bewoners van de 24 levensloopbestendige huurwoningen af wanneer ze hun nieuwe woning kunnen betrekken.

Klik HIER voor het complete bericht van het Noordhollands Dagblad.