Heemskerkse kunstrijdster Sharon Luit wint zilver op Gewestelijk Kampioenschap Zuid-Holland

Foto: Kunstrijvereniging De Drechtsteden

HEEMSKERK/DORDRECHT – Tijdens het Gewestelijke Kampioenschap Zuid Holland in Dordrecht is de Heemskerkse kunstrijdster Sharon Luit erin afgelopen weekend in geslaagd geslaagd om  als tweede te eindigen in het algemeen klassement en zilver meer terug naar Heemskerk te nemen.

Het Gewestelijke Kampioenschap Zuid Holland werd verreden op de ijsbaan van de Dordtse Sportboulevard. Tijdens dit kampioenschap gingen de Junioren dames van Kunstrijvereniging De Drechtsteden Dordrecht met elkaar de strijd aan om het kampioenschap in diverse categorieën. .

In de categorie Junioren dames reed Sharon Luit (16) uit Heemskerk een sterke korte kür waarmee zij op de 3e plaats stond . Na het rijden van een prachtige lange kür klom zij een plaats en eindigde hiermee in het klassement op de 2e plaats, waarmee ze zilver opeiste.