Theater L’Amour Toujours met ‘Eigenlijk is alles Amazing’ in De Cirkel

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Op zaterdag 23 maart om 20.30 uur komt theatergezelschap L’amour Toujours naar De Cirkel in Heemskerk met ‘Eigenlijk is alles Amazing’.

Terwijl de hemel wordt opgelicht door drones, doet een kip een kickflip op een skateboard. Bossen branden weg, een kleuter speelt foutloos de nocturnes van Chopin en je weet niet eens of dit tekstje geschreven is door een mens of AI. En het doet ons allemaal niks. Zijn we nu voor altijd afgestompt? Nee! Er gloort hoop via de magische ruimte van het theater, het redmiddel tegen onverschilligheid. De makers zullen er alles aan doen om aan jou te raken.

Laat je onderdompelen in deze real-life theater experience in full-colour 3D ervaring waarin allerlei emotionele trucs ter plekke zullen worden onthuld. Een unieke ervaring waarin je met je eigen ogen een echte toneelvoorstelling ziet ontstaan. Kijk goed rond, want ‘Eigenlijk is alles Amazing’!

L’Amour Toujours is het gezelschap van Lilou Dekker en Leon Brill. De makers hebben elkaar gevonden in hun neiging om te treuren om dingen die om te lachen zijn en te lachen om dingen die treurig zijn. Met een grote compassie voor de ploeterende mens die ook maar iets van het leven probeert te maken.

Kaarten voor ‘Eigenlijk is alles Amazing’ zijn online te bestellen via www.decirkelheemskerk.nl. Aan de deur kun je (mits de voorstelling niet is uitverkocht) met pin een toegangsbewijs kopen.

• Voorstelling:  Eigenlijk is alles Amazing
  • Datum:  Zaterdag 23 maart 2024
  • Aanvang:  20.30 uur
  • Toegang: € 15,00 / € 14,00 (vrienden)