Fotowedstrijd voor jongeren in Kasteeltuin Assumburg

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK / BEVERWIJK – Ben je tussen 6 en 18 jaar, en maak je graag foto’s? Dan kun je tussen 1 april en 31 mei naar Kasteeltuin Assumburg aan de Tolweg in Heemskerk komen en een foto maken van wat je in deze prachtige tuin tegenkomt.

Je kunt dan meedoen aan de fotowedstrijd van ‘Madelief tot Libel’ en maakt kans op een van de mooie prijzen, die mogelijk zijn gemaakt door het Future Generation Fonds van Tata Steel.

Er zijn twee leeftijdsgroepen t/m 12 jaar en t/m 18 jaar. Je kunt inzenden in drie categorieën: planten, insecten of creativiteit.

Ga naar de Facebook pagina ‘Fotowedstrijd Kasteeltuin Assumburg’, of Instagram #fotowedstrijd_assumburg om je foto te uploaden, Of klik op de link op www.kasteeltuinassumburg.nl.