Judo Ryu Rietdijk bestaat 30 jaar!

Foto: Aangeleverd

HAARLEM / DRIEHUIS / BEVERWIJK / HEEMSKERK – Judo Ryu Rietdijk, de Judo en Jiu Jitsuschool van Ben Rietdijk, bestaat 30 jaar. Dertig jaar geleden startte Ben in Velserbroek en Haarlem met Judolessen en nog steeds staan er wekelijks bijna 400 leerlingen op de mat bij Ben en zijn team in Heemskerk, Beverwijk, Driehuis en Haarlem.

In de afgelopen jaren waren er al veel mooie sportieve hoogtepunten. Zo behaalden meer dan 200 judoka’s en jiu jitsuka’s de zwarte band en behaalden meer dan 100 judoka’s en jiu jitsuka’s een Nederlandse titel of meer, zoals oud leerlingen Linda Bolder en Frank de Wit stonden die zelfs op de Olympische spelen stonden.

Om het dit jaar goed te vieren organiseert Judo Ryu Rietdijk op 29 en 30 april een groot judokamp in Sporthal de Velst in Heemskerk. Naast veel plezier en fun staan er ook een paar mooie masterclasses op het programma:

Maandag 29 april:

• 10.00 uur Aikido met Paul Keessen