Koningsdag 2024 in Heemskerk: vrijmarkt vol van sfeer ondanks humeurige weergoden

HEEMSKERK – Je hoort ’t vaker van een feestje, de uitdrukking ‘We houden het niet droog meer…’, alleen wordt er dan meestal wat anders bedoeld dan de nattigheid van de ochtend van Koningsdag 2024 in Heemskerk.

Het water viel deze ochtend in overvloed. Toch blijken Heemskerkers bedeeld met een unieke vorm van positivisme, want blijkbaar is er geen regen ter wereld die een echte ‘ezel’ chagrijnig krijgt.

Z-media bezocht vanmorgen de vrijmarkt in het Heemskerkse en constateerde dat door die Heemskerkse wolken altijd een oranje-zonnetje schijn.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de vrolijke Koningsdag-reportage van Z-media.