Vrijmarkt 2024 in Heemskerk: ondanks natte ochtend niet stuk te krijgen

HEEMSKERK – Het was ongetwijfeld even afzien voor juist die ‘vroege vogels’ die al voor de klok van 06.00 uur hun plekje opzochten in het centrum van Heemskerk voor een mooie ‘handelsdag’. Juist in de vroege ochtend stroomde het hemelwater neer over het ‘gelegenheids-marktlui’. Maar ziet… naarmate de ochtend vorderde werd ’t droger, en dus… toch nog gezellig!

Opvallend is dat Heemskerk en in regio IJmond steeds meer bekend wordt als misschien wel de gezelligste plek ‘place to be’ op Koningsdag. Zeker is dat de vrijmarkt in Heemskerk ongekend druk bezocht wordt. Ook vandaag weer. En terecht, want zoals ook de redacteuren van IJmond konden constateren, is er op de verjaardag van ‘onze’ Willem Alexander niets dan vrolijkheid en gezelligheid in het Heemskerkse dorpscentrum.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de vrijmarkt-reportage van IJmond Nieuws.