Oranjegekte op Koningsdag in Sint Agnes

HEEMSKERK – Terwijl ongeveer heel Heemskerk rondliep op de vrijmarkt was ook in Sint Agnes alles en iedereen in Koningsdagstemming.

Ieder jaar met Koningsdag wordt er voor de bewoners gezorgd voor volop gezelligheid, met een drankje, oranje gebak en de inmiddels traditionele muzikale Koningsbingo. Bij deze bijzondere bingo worden geen nummertjes opgenoemd, maar wordt muziek gedraaid, waarna de nummers, na herkenning, afgevinkt kunnen worden op de bingokaart. Voor de bewoners is het door de muziek behalve een gezellig spel, vooral ook een trip down Memorylane.

Zoals bij ‘gewone’ bingo waren er ook bij deze Ko0ningsbingo prijzen te winnen. Prijzen die varieerden van een geurige douchgel tot de niet weg te denken fles advocaat.

Ook IJmond Nieuws was vandaag aanwezig in Sint Agnes en maakte bijgaande sfeerimpressie,