Fotocursus in Het Spectrum over compositie in je foto

01 aug 2017, 8:00 Algemeen
2016 09 18 0083 pb juli 2017 frw
Komend najaar verzorgt de Heemskerkse fotograaf René Wolters weer een fotocursus in buurtcentrum Het Spectrum.
De cursus, ‘Componeer je Foto’ gaat het over zien wat een foto boeiend maakt. Welke elementen bepalen een mooi beeld en wat maakt de ene foto interessanter dan de andere. Techniek staat in deze cursus niet op de voorgrond, dus met iedere soort camera, ook een compactcamera of telefoon kun je aan deze cursus deelnemen. De cursus 'Componeer je Foto' sluit prima aan op de Basiscursus Fotografie, maar het is niet noodzakelijk die te hebben gevolgd. In vier avonden creëer je meer diepgang in jouw foto’s.
Waar, wanneer, opgeven en prijs
Deze fotografiecursus vindt plaats in Het Spectrum, Lauraplein 1, Heemskerk. Start op dinsdag 14 november, 19.30 – 21.30 uur. Kosten €65,= voor 4 avonden. Inschrijving via [email protected]