Heemskerk: the day after the days and nights before

09 sep 2023, 12:49 Algemeen
HEEMSKERK - Leek Heemskerk gisteravond nog het absolute centrum van het IJmondse uitgaansleven, vandaag lijkt daar weinig meer van terug te vinden. Alleen de restanten van ‘beter tijden’ nog terug te vinden, maar niet lang meer, want de grote schoonmaak is in volle gang.
Straten worden schoongespoten en daarmee ontdaan van de inmiddels minder prettige alcoholdampen, BUKO stroopt het centrum af om de talloze dixies op te halen, dranghekken, mobiele taps, tenten worden verwijderd en veegwagens van de gemeente verrichten de ‘finishing touch’.
Vanaf vanmiddag is Heemskerk weer het Heemskerk zoals het 51,5 week per jaar is.
IJmond nieuws maakte nog even een rondje door het centrum en was getuige van de ‘transformatie naar normaal’.