Nieuw seizoen bij Laurentz Heemskerk met Heeren van Haerlem

15 sep , 8:54 cultureel
398284870 304961502302000 1201479104763061629 n 1
HEEMSKERK - De Nederlandstalige coverband De Heeren van Haerlem brengt een feestelijke show, genaamd “Dansen op de Vulkaan”. Op zaterdag 21 september komen ze naar Laurentz Heemskerk. Twee uur lang spetteren de hits van bekende Nederlandse artiesten zoals Bløf, De Dijk, André Hazes, Doe Maar en De Scène door de zaal. Het belooft een onvergetelijke avond vol herkenning en muzikaal vermaak te worden.
Wie kent ze niet de grootste Nederlandse klassiekers? Deze pop-rock coverband staat bekend om met hun nauwkeurige en energieke uitvoeringen. Ongetwijfeld zal het publiek dansen en meezingen op deze bekende en geliefde nummers. De band bestaat inmiddels tien jaar en staat garantie voor een aanstekelijk enthousiasme en een dynamische podiumact.
Veelbelovend programma
Na de opening van het seizoen door de Heeren van Haerlem zijn er de komende maanden nog meer pop-, rock- en jazzbands te verwachten. Je kunt je verheugen op een divers programma en ook zijn er feestavonden voor zowel jong als oud(er)! Kaarten voor de verschillende optredens en de rest van het programma zijn nu te koop.
·        Zaterdag 21 september openen de deuren om 20:00 uur, aanvang is 21:00 uur.
·        Meer informatie op de website van Laurentz Heemskerk: www.laurentzheemskerk.nl
·        Laurentz is te vinden aan de A. Verherentstraat 1 in Heemskerk.