Decoratief tekenen in de Jansheeren

18 jul 2016, 12:27 Cultuur
decoratief tekenen
Op donderdag 4 en dinsdag 8 augustus organiseert Welschap Welzijn in Heemskerk een paar creatieve ochtenden met Els Vlasblom die, met iedereen die het leuk vindt, decoratief gaat tekenen.
Speciale workshops voor iedereen die wel eens een kaart of briefje wil opfleuren met tekeningen of mooie letters. Uit de praktijk blijkt dat een paar tekenlessen wonderen kunnen doen! Els Vlasblom leert iedereen decoratief tekenen met zwarte viltstiften in drie maten op gewoon wit papier.
Benodigdheden voor de workshops: Een tekenblok of printerpapier, een paar knijpers, een liniaal, een potlood, een gum en drie zwarte viltstiften (een fijnlijner, een dunne viltstift en een dikkere)
De workshops starten om 9.30 uur en gaan door tot 11.00 uur. Locatie: Cultureel Centrum de Jansheeren, Maltezerplein 1 in Heemskerk. Kosten zijn 1,50 euro per bijeenkomst. Koffie/thee kost 1,00 euro.
Voor meer informatie mail of bel Gonul Guler: email [email protected] en tel: 207748 of 0624520326.