Heemskerk zoekt mensen voor kramen op vintagemarkt

Foto: Wim Meijer Fotografie

Op zaterdag 16 juni staat het centrum van Heemskerk in het teken van de cultuurmarkt Heel Heemskerk Rockt & Rolt!

Gedurende deze cultuurmarkt, georganiseerd door Cultuurhuis Heemskerk in samenwerking met  de Heemskerkse winkeliers- en horeca-ondernemers, vinden tal van optredens en demonstraties plaats.

Buiten de vele live optredens van bandjes, dansgroepen en overige artiesten in het centrum van Heemskerk, zal er ook een vintagemarkt en kunstmarkt worden georganiseerd.

Kramen op vintagemarkt
Voor deze markt is men nog op zoek naar mensen die vintagekleding, spullen, platen en boeken willen verkopen. Moet je jouw zolder nog opruimen en wil je niet alle spullen weggooien, kom dan een kraam of grondplaats huren op de Cultuurmarkt in Heemskerk. Verkoop je nieuwe spullen maar passen deze in het thema Rock & Roll, dan ben je uiteraard ook van harte welkom. Meer informatie? Stuur dan een mail naar: [email protected]