Opening spreekuur Sociaal Team Heemskerk door wethouder Krijn Rijke

Foto: Gemeente Heemskerk

Op donderdag 25 oktober 2018 om 13.00 uur opent wethouder Krijn Rijke het nieuwe spreekuur van het Sociaal Team in het gemeentehuis van Heemskerk.

Na de feestelijke opening is er een korte introductie over het Sociaal Team, wat het is en wat het voor bewoners kan betekenen. Voor kinderen tot tien jaar is er een kleurplatenwedstrijd met leuke prijzen. Rond 14.00 uur begint het eerste spreekuur.

Voortaan zijn medewerkers van het Sociaal Team elke donderdagmiddag tussen 13.00-16.30 aanwezig in het gemeentehuis aan het Maerten van Heemskerckplein 1. In het leescafé achter in de hal kunnen inwoners terecht met vragen op elk gebied. Samen met de inwoner gaat het Sociaal Team aan de slag om tot een oplossing te komen.

Het Sociaal Team bestaat uit medewerkers van Mee, Socius, ViVa! Zorggroep en Welschap Welzijn en werkt nauw samen andere organisaties in en rond Heemskerk.