Natuurlijke kerststukjes maken op Kinderboerderijen Dierendorp en de Baak

Foto: NME

BEVERWIJK / HEEMSKERK – Kom jij ook dit jaar een natuurlijk kerststukje maken? Dat staat mooi in de huiskamer tijdens kerst! NME Beverwijk & Heemskerk organiseert op 7 december op kinderboerderij Dierendorp een middag. Op Kinderboerderij De Baak kun je op 14 december langskomen.

Kerst op Kinderboerderij Dierendorp, Heemskerk
Op 7 december staat Kinderboerderij Dierendorp in het teken van kerst. Er zijn deze middag twee rondes met de starttijden 14:00 uur en 15:00 uur. Per ronde zijn er 15 plaatsen beschikbaar. Opgeven is noodzakelijke en kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/kerst2022 . Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.

Kerst op Kinderboerderij De Baak, Beverwijk
Op 14 december is het kerst op Kinderboerderij De Baak, ook hier zijn twee rondes met als starttijden 14:00 uur en 15:00 uur. Per ronde zijn 20 plaatsen beschikbaar. Opgeven is noodzakelijk en kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/kerstbaak2022 . Kinderboerderij de Baak is te vinden op Westerhoutweg 18 te Beverwijk.

Graag alleen kinderen opgeven voor de activiteiten. De activiteit is geschikt voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Deelname is gratis en iedereen is welkom!