Alleen maar lachende gezichten op 'tweede' dag van Heemskerkse Avondvierdaagse

08 jun 2017, 11:39 Jeugd
i5a9996
Nadat de eerste dag van de Heemskerkse Avondvierdaagse letterlijk werd afgeblazen (windkracht 8) vanwege 'code geel' van het KNMI was er gisteravond dan toch 'groen licht' en konden de 1840 deelnemer(tje)s uit de startblokken.
Drie afstanden stonden er op het programma: de 3 kilometer voor de personen met de kortste beentjes, de 5 kilometer (traditioneel de afstand met de meeste deelnemers) en de 10 kilometer voor de echte die-hards.
Werd dinsdagavond het evenement nog geteisterd door noodweer en om die reden afgelast, deze avond was er sprake van nagenoeg ideale omstandigheden. Niet te warm, niet te koud, droog en overwegend een vriendelijk zonnetje. Een zonnetje dat niet alleen in de lucht was waar te nemen, maar ook op nagenoeg alle gezichten van de deelnemers.
Fotoserie (gratis downloadbaar)
Hoe goed de sfeer was mag blijken uit onderstaande fotoserie. Klik op de foto en je krijgt een grotere versie die gratis downloadbaar is. Heemskerk.Nieuws.nl wenst je veel kijkplezier en voor de komende twee dagen nog veel succes!