Feestelijke heropening van Bibliotheek Heemskerk met Open Huis

18 sep , 15:03 Cultuur
buitenkant heemskerk 2022b
HEEMSKERK - De Bibliotheek Heemskerk en Cultuurhuis Heemskerk nodigen iedereen uit voor de feestelijke heropening van de bibliotheekvestiging op zaterdag 28 september. Tussen 12.00 en 16.00 uur staan de deuren wagenwijd open voor een Open Huis. Kom langs en ontdek de prachtige nieuwe inrichting na maanden van verbouwing!
Wat is er te doen?
Tijdens de feestelijke heropening kan men deelnemen aan een speurtocht door de Bibliotheek, het Cultuurhuis en de grote hal van het vernieuwde gemeentehuis. Zowel jong als oud kan op deze manier ontdekken wat er allemaal te doen is. Ook krijgt men de kans om een paar schrijvers uit de regio te ontmoeten:
•             Ronald Voortman en zijn dochter Emilia Voortman, beiden auteur en afkomstig uit deze omgeving, komen langs om hun boeken te presenteren.
•             Frank van Oploo, schrijver van een spannende debuutthriller, zal aanwezig zijn om zijn werk te promoten en te signeren.
Nieuwe inrichting
De afgelopen maanden is er flink verbouwd, en nu is het eindelijk tijd om het resultaat te laten zien. Bezoekers kunnen genieten van de nieuwe, moderne inrichting van de Bibliotheek Heemskerk. Ook het vernieuwde gemeentehuis, dat zich in hetzelfde gebouw bevindt, is het bewonderen waard.
Kom op de fiets
In verband met de beperkte parkeergelegenheid wordt men verzocht om zoveel mogelijk op de fiets te komen.