HSV ODIN ’59 strikt nieuwe hoofdtrainer

Foto: Heemskerk Nieuws / Dennis Mantz

HEEMSKERK – Blije gezichten bij voetbalclub HSV ODIN ’59.  Richard Plug wordt namelijk de nieuwe hoofdtrainer van de Heemskerkse voetbalclub. Hij komt over van De Kennemers in Beverwijk.

Na de beslissing van HSV ODIN ’59 om het contract met huidig hoofdtrainer Mark Evers niet te verlengen, is een commissie onder leiding van bestuurslid technische zaken benoemd. Deze commissie heeft met een groot aantal kandidaten contact gehad, maar benoemde Richard Plug uiteindelijk als nieuwe hoofdtrainer.

Het bestuur is uitermate tevreden met de wijze waarop en waaraan de commissie is omgegaan met de invulling van deze vacature. Richard heeft volgens zijn nieuwe club een uitstekende staat van dienst als voormalig profvoetballer en als trainer / coach.