Talentjes ODIN ’59 naar jeugdopleiding AZ Alkmaar

Foto: Heemskerk Nieuws / Dennis Mantz

HEEMSKERK – De uitstekende prestaties van de E-pupillen bij ODIN ’59 in Heemskerk blijven niet onopgemerkt. De twee talentjes Sem Duenk en Bjorn Kossen mochten afgelopen zondag aan scouts van AZ Alkmaar, laten zien dat ze uit het juiste ‘voetbal hout’ gesneden zijn.

Eind vorig jaar heeft de scouting van AZ contact gezocht met ODIN ’59 met de mededeling dat ze Sem Duenk en keeper Bjorn Kossen willen uitnodigen voor de voetbalschool van AZ. Sem en Bjorn zijn beide 1ste jaars E-junior en hebben zich heel snel aangepast aan het niveau van de hoofdklasse (E-top). Sem en Bjorn laten volgens de clubleiding samen met de overige spelers van de E1, wekelijks zien dat ze elke training en wedstrijd beter willen worden.

ty

Zowel Sem als ook Bjorn zijn na de ’test’ van afgelopen zondag toegelaten tot de jeugdopleiding van AZ. Normaal gesproken betekend van geel naar rood einde wedstrijd, maar voor de twee talentjes ligt nog mooie toekomst in het verschiet.