Vermiste en gevonden dieren in de regio IJmond

Foto: Dierenambulanace Kennemerland

REGIO – Door de inzet van vele vrijwilligers worden jaarlijks veel huisdieren met hun eigenaar herenigd. Een initiatief wat BeverwijkNieuws graag ondersteund, om wekelijks de vermissingen op onze website te plaatsen en de dieren daarmee hopelijk weer snel te kunnen herenigen met hun baasje.

• Poes, schildpad, zwart, rood (Alkmaarseweg, Beverwijk).
  • Poes, lapjes, wit, zwart, cypers rood, zwart masker, cypers rood vanaf rechteroog tot oor, wit vanaf linkeroog doorlopend naar bekje, cypers bovendek, witte buik, rechtsvoor wit pootje met zwart en cypers rode vlek (Jan van Polanenstraat, Heemskerk).
  • Kater, gecastreerd, zwart, grijs, bruin, licht rond ogen licht onder neusje, witte vlek op buik, voor witte sokjes, achter witte laarsjes (Doelmanstraat, Velsen-Noord).
  • Konijn, lijkt op Lotharinger, donkerbruine vlekken om ogen, donkerbruine oren, vlekjes op rug en zijkanten (Kruisweg, Beverwijk).
  • Parkiet, blauw (De Krijgsman, Uitgeest).
  • Valkparkiet, wit, geel kopje met oranje vlekken (Zwaansmeerstraat, Beverwijk).

Gevonden:

• Kater, cypers grijs, zwart, zwart tussen oren (Westerweg, Limmen).
  • Kater, ongecastreerd, zwart, wit onder neusje, witte bef, voor witte voetjes, achter witte laarsjes (Schumannstraat, Heemskerk).
  • Poes, wit, amberkleurige ogen (Stan Kentonlaan, Beverwijk).

Dierenambulance Kennemerland is nog op zoek naar collectanten.

• 24-05 – 30-05 Castricum, Akersloot, Limmen
  • 27-04 – 02-05 Velsen-Noord