Fit4You2 van de sneeuw in de drup…

Zo zit je in de sneeuw, en zo kun je je paraplu opzetten voor de regen… En dan bedoelen we niet ‘buiten’ maar binnen in de sportschool. Zeg maar gerust een stukje extra ellende, alsof het met alle coronabeperkingen nog niet genoeg was.

Het gebeurde vitaliteitscentrum Fit4You2 aan de Beneluxlaan in Heemskerk. Het centrum is gevestigd in een pand op de begane grond van het ‘Benelux’ appartementengebouw dat eigendom is van de Gemeente Heemskerk. Na de sneeuw van een week eerder en het invallen van de dooi ontstond er een forse lekkage waardoor veel van de aanwezige fitnessapparatuur opeens ‘met de voetjes in het water’ stond.

IJmond Nieuws ging langs bij Anita Karrenbeld, eigenaar van het fitnesscentrum, en hoorde haar verhaal aan.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van IJmond Nieuws.