White Berry en Knop in Filmhuis Heemskerk

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – De komende staan in Filmhuis Heemskerk in Podium Laurentz de film White Berry en de jeugdfilm Knor op het programma

White Berry
Grace komt uit Burundi en woont sinds haar vijfde in Rotterdam. In haar geboorteland werd jacht gemaakt op haar pigmentloze huid.  Inmiddels zeventien jaar oud staat ze voor het eindexamen. Grace moet tot het uiterste gaan om aan de verwachtingen van haar familie te voldoen. Dan ontmoet ze Kya Grace zet alles op alles om deel te worden van de entourage van de Afrikaanse danseres.

Jeugdfilm Knor
Voor haar negende verjaardag krijgt Babs van haar opa uit Amerika het varkentje Knor cadeau. Haar ouders zijn daar niet zo blij mee. Alleen op voorwaarde dat Knor een puppycursus volgt, mag Babs hem houden. Maar dan blijkt opa stiekem andere plannen te hebben met Knor.

• White Berry: zondag 18 september om 20:00 uur en woensdag 21 september om 15:00 uur
  • Knor: zondag 18 september om 14:00 uur
  • Locatie: Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1 Heemskerk.
  • Reserveren online kaartverkoop www.decirkelheemskerk.