Jaarlijkse Seniorenmarkt Heemskerk op 5 oktober in de Jansheeren

25 sep , 17:08 Sociaal en Welzijn
manu tb3cc7jk42y unsplash kopieren
HEEMSKERK - MET Heemskerk en gemeente Heemskerk organiseren op zaterdag 5 oktober van 13.30 tot 16.00 uur de Seniorenmarkt. Op deze middag is er in zalencentrum de Jansheeren een informatiemarkt over alles wat Heemskerk te bieden heeft voor 55-plussers. De Seniorenmarkt biedt ook volop inspiratie en gezelligheid voor de bezoekers.
Van algemene Hulpdienst tot ViVa! Zorggroep en de schaakclub
Op de markt staan meer dan 40 organisaties met een kraam die zichzelf voorstellen. Van de algemene Hulpdienst tot ViVa! Zorggroep en de Schaakclub. Ze maken u wegwijs binnen de verschillende takken van zorg tot cultuur en hobbyclubs. Medewerkers van verschillende organisaties staan klaar om u meer te vertellen over hun aanbod. U kunt bijvoorbeeld op een smart floor van Sportservice testen hoe goed ter been u bent. Tijdens de Seniorenmarkt leren Heemskerkse senioren de verschillende organisaties kennen, maar ook elkaar.
Alle 55-plussers uit Heemskerk zijn van harte welkom op de Seniorenmarkt. De toegang is gratis (inclusief een kopje koffie/thee). Aanmelden is niet nodig. Heeft u vragen over deze dag? Mail ons via [email protected]. We hopen u te ontmoeten op zaterdag 5 oktober in de Jansheeren aan het Maltezerplein 1 in Heemskerk!