PWM Advocaten nieuwe hoofdsponsor basketballers Mapleleaves H1

10 okt , 14:15 Sport
maple leaves sponsoring kopieren
aangeleverd
BEVERWIJK / HEEMSKERK – Met ingang van dit seizoen prijkt het logo van hoofdsponsor PWM Advocaten prominent op de wedstrijdtenues van het Heren 1-team van Basketbalvereniging Mapleleaves uit Heemskerk.
De samenwerking was een reden voor een bezoek van Dirk Dekkinga, voorzitter van Mapleleaves, en Heren 1-speler Ali Bal. Zij brachten Robbert Poort, Wijnand Westerman, Sandra Meijer en Jan Willem Hijnen van PWM Advocaten een basketbalshirt met het nummer 0 en een bos bloemen.
Het enthousiasme over de samenwerking verwoordt Robbert Poort, advocaat-partner bij PWM Advocaten als volgt: “Sportiviteit en teamwork zijn net zo belangrijk op het basketbalveld als in het bedrijfsleven. We zijn trots dat we Mapleleaves Heren 1 kunnen ondersteunen en kijken uit naar een succesvol seizoen samen!”
Een tevreden Dirk Dekkinga zegt: “We zijn ontzettend trots op deze samenwerking met PWM Advocaten. Voor een sportvereniging is het belangrijk om de steun van lokale bedrijven te hebben. We kijken vol vertrouwen uit naar wat dit seizoen ons brengt en zijn dankbaar voor het vertrouwen dat PWM Advocaten in ons stelt.” Heren 1-speler Ali Bal, vult aan: “Het is geweldig om een IJmondiaal bedrijf als sponsor te hebben. Het nieuwe tenue geeft ons een extra boost van trots en verbondenheid en draagt daardoor bij aan de energie, passie en het plezier waarmee we het seizoen ingaan.”
Ook interesse in basketbal?
Jong en oud is van harte welkom om kennis te maken met deze sport. Basketbalvereniging Mapleleaves is een toegankelijke en gezellige vereniging. Kom eens vrijblijvend meetrainen of een wedstrijd bijwonen. Meer informatie en contact via www.mapleleaves.nl.