Buurthuis d’Evelaer organiseert teken- en schrijfwedstrijd voor de jeugd

Foto: Pixabay

Ben je een echt tekentalent? En lijkt het jou leuk daarmee een toffe prijs te winnen? Doe kun je meedoen met de tekenwedstrijd van Buurthuis d’Evelaer in Heemskerk. Het thema van de wedstrijd is: teken je eigen droomwereld.

Je mag het zo gek bedenken als je zelf wilt en ook zelf bepalen waarmee; met stift of potlood of misschien wel met verf. Voor de 1ste de 2de en de 3de plaats zijn leuke prijzen.
Vergeet niet achter op de tekening schrijven hoe oud je bent, waar je woont en een telefoonnummer of emailadres, zodat wij weten wie we moeten bereiken als je prijs hebt gewonnen. De prijs wordt opgestuurd naar jouw opgegeven adres.

Opsturen kan tot 26 februari naar:  D’Evelaer, Luttik Cie 35, 1969 MV Heemskerk of mail naar [email protected]. De winnaars worden bekend gemaakt op 3 maart. De tekenwedstrijd is voor kinderen uit groep 6 tot en met 8. Deelname is gratis.Schrijf wedstrijd
Hou jij van competitie en ben je een echte schrijver? Doe dan mee aan de schrijfwedstrijd van d’Evelaer en maak kans op een te gekke prijs!  Je mag hierbij al je creativiteit loslaten en het verhaal maken zoals jij het in je hoofd hebt.  Het verhaal moet wel enkele woorden bevatten, deze zijn: ezel, kasteel Assemburg en d’Evelaer.

Voor deze wedstrijd zijn er voor de 1ste de 2de en de 3de plaats een gave prijs. Vergeet niet om onderaan je verhaal je naam, leeftijd, adres, telefoonnummer of emailadres te vermelden zodat wij jou kunnen bereiken mocht je gewonnen hebben. Staat dit niet vermeld? Dan maak je helaas ook geen kans op één van de prijzen. Opsturen kan tot 26 februari naar:  D’Evelaer, Luttik Cie 35, 1969 MV Heemskerk of mail naar [email protected]. De winnaars worden bekend gemaakt op 3 maart.