Jongerenfeest LAUW bij poppodium Laurentz maakt doorstart

Foto: Lauw-Ken-Phelan

HEEMSKERK – LAUW, het alcoholvrije jongerenfeest t/m 18 jaar maakt dit seizoen een doorstart bij Podium Laurentz. Op vrijdag 30 september kan de soms vergeten doelgroep jongeren elkaar weer ontmoeten, dansen, zingen en feesten op de beats van top-DJ’s en aanstormend talent.

“Wat goed dat dit voor de jongeren wordt aangeboden!”, “zo belangrijk dat dit soort feesten er zijn”, “LAUW is echt leuk, volgende keer ben ik er zeker weer bij!”. Enkele citaten van bezoekers die vorig jaar de alcoholvrije jongerenfeesten in het nieuwe Podium Laurentz in Heemskerk bezochten. Reden genoeg voor de organiserende partijen Cultuurhuis Heemskerk, MET Heemskerk, Productiehuis 11:11 INC, de Jongerenraad en de Danstuin om LAUW ook dit seizoen weer aan te bieden bij Podium Laurentz.

De culturele partners bieden daarmee een uitkomst voor de doelgroep die door het veelgebruikte 16-plus of zelfs 18-plus beleid bij party’s vaak niet welkom is in de club. Gelukkig denkt Podium Laurentz daar anders over en willen zij ook deze jongeren een kans geven te dansen, springen, gillen, zingen, rappen of wat dan ook in de zaal óf op het podium. Op 30 september is de eerste kans. De vertrouwde DJ’s Zapre en Virato zijn weer van de partij. Nieuw talent is El Gordo. Dans wordt verzorgd door Dansstudio de Danstuin.

Meer informatie over de jongerenfeesten LAUW kun je vinden op de website www.podiumlaurentz.nl.