Kaartverkoop Duinfestival Heemskerk 26 juni van start

23 jun , 20:37 Algemeen
strand organisatie
HEEMSKERK - Zaterdag 31 augustus 2024 is het tijd om te genieten van muziek, cabaret en theater op een wel heel bijzonder podium: de duinen en het strand tijdens de 7eeditie van Duinfestival Heemskerk.
De 150 bezoekers die een kaartje weten te bemachtigen, kunnen gaan genieten van 9 optredens. Het festival start vanaf buurtcentrum d' Evelaer. Vervolgens fietsen de bezoekers samen als groep door het duin.
Op het strand Heemskerk gaan de fietsen de stalling in en klimmen de bezoekers het duin over voor de laatste 2 acts. Een met de voeten in het zand en de afsluitende act is op het terras bij Strandpaviljoen de Vrijheit.
Wil jij erbij zijn? Zorg dan dat je 26 juni 9.00 online gaat om kaartjes te bemachtigen! Grijp je mis? Dan kun je altijd nog het optreden bij d'Evelaer en bij Strandpaviljoen de Vrijheit bezoeken. Daar is geen kaartje nodig.
Kijk voor sfeerimpressies van eerdere edities, het programma en aanvullende informatie opof bezoek Duinfestival Heemskerk op Facebook en Instagram.
nds 2804