Lezing Afra Beemsterboer ‘Woorden in beweging’ in Buurtcentrum Het Spectrum

17 aug , 8:50 cultureel
afra beemsterboer
HEEMSKERK – Bibliotheek IJmond-Noord organiseert op dinsdag 27 augustus de lezing ‘Woorden in beweging’ van Afra Beemsterboer in Afra Beemsterboer in Heemskerk.
De lezing van Afra Beemsterboer, Woorden in beweging, is eigenlijk veel meer dan dat. Het is tevens een workshop. Afra maakt er een interactief geheel van. Zij zet de woorden in beweging door te vertellen over haar schrijverschap. Hoe dat al is begonnen toen ze 12 jaar was. De lange weg die ze heeft afgelegd om te komen waar ze nu is, is geplaveid met blunders en meevallers.
Zij neemt jullie mee langs haar schrijfavonturen, waarbij de lach nooit ver weg is. Ze leest voor uit haar eigen werk en vertelt wat haar op schrijfgebied nog meer bezighoudt. En – de titel van de lezing wijst er al op – je gaat zelf ook de woorden in beweging zetten.
Deze lezing is op dinsdag 27 augustus en vindt plaats in Buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1 Heemskerk. Voor deze locatie is gekozen vanwege de verbouwing van de bibliotheekvestiging in Heemskerk.
Toegang: € 5,- (inclusief kopje koffie/thee). Kaartjes en meer informatie via www.bibliotheekijmondnoord.nl/zomer