Finalistentour 2016 VARA Leids Cabaretfestival

Foto: Theater de Cirkel

De drie topacts van het VARA Leids Cabaretfestival laten het publiek in het theater de finaleavond nog een keer herbeleven. Dit zijn ze:

Joosen en De Jager (3e plaats):  een gezelschap bestaande uit twee acteurs, een drummer en een toetsenist. Hun voorstelling “Quarter Life Crisis” toont de dilemma’s van de huidige generatie dertigers in de digitaliserende, onzekere wereld van nu.

Marco Lopes (2e plaats): zijn voorstelling heet “Saudade” het Portugese woord voor verlangen.  De zoektocht naar liefde is een van de twee centrale thema’s in zijn voorstelling. Een tweede thema is zinloosheid. Hij maakt indruk met subtiel spel en een tegelijk charismatische en charmante uitstraling.

De winnaar Martijn Kardol die een voorstelling heeft genaamd  “Jongensboek” . Deze voorstelling kent geen echte rode draad, maar ontwikkelt zich vooral door de contrasten die Kardol in zijn spel aanbrengt. Hij is iemand die als geen ander in staat is met hele kleine gebaren of enkele woorden de zaal aan het lachen te krijgen.

Voorstelling: Vrijdag 8 april,  20.30 uur  -cabaret-  toegang: € 12,00 / 10,00
Reserveren: tel  0251821445  (voicemail) of via e-mail [email protected]