MET Heemskerk organiseert gratis kickbokslessen voor jongeren in Oosterwijk

BEVERWIJK / HEEMSKERK - Kickboksen is een sport waarbij fysiek uithoudingsvermogen en mentale weerbaarheid heel belangrijk zijn. Want ja, je krijgt wel eens een vuist of voet tegen je lijf en dan moet je niet klagen. Tamara Molenaar van MET Heemskerk heeft, op basis van gesprekken met jongeren, het initiatief genomen om kickbokslessen te organiseren. Dit alles vindt plaats onder leiding van ervaren kickbokstrainers.

Peter Breed uit Heemskerk helemaal gek van Panhard oldtimers

HEEMSKERK - Een glanzende, kleurrijke oldtimer wordt door bijna iedereen bewonderd. Peter Breed uit Heemskerk bewondert niet alleen, hij reviseert ze ook . Peter is wereldwijd expert op als het gaat om het merk Panhard. Geen enkel detail van deze eigenzinnige auto is hem vreemd. Een auto waarvoor zijn liefde al begon als heel kleine jongen, toen zijn vader een van de eerste modelletjes had van het merk dat in 1967 ophield te bestaan.