SuperTribute brengt de muziek van Supertramp naar Laurentz Heemskerk

03 okt , 10:00 Cultuur
HAARLEM – In de jaren ’70 kon je hitmachine Supertramp niet uit de hitlijsten weg denken met hun mix van pop, rock, blues en jazz. Aanstaande zaterdag 5 oktober brengt SuperTribute, dé Supertramp tribute band van Nederland, hun show naar Laurentz Heemskerk.
Sinds hun oprichting in 2011 door toetsenist Hans en drummer Menno, is SuperTribute uitgegroeid tot een fenomeen in Nederland. Deze achtkoppige band neemt je mee op een muzikale reis door het rijke en gevarieerde repertoire van Supertramp. Van grote hits zoals The Logical Song en Dreamer tot minder bekende pareltjes die je zelden live hoort – alles komt voorbij. Het is alsof je zelf bij een Supertramp-concert bent!
Bijzondere kans in intieme setting
SuperTribute staat normaal gesproken op grote podia, maar voor Laurentz Heemskerk maken ze graag een uitzondering. Dit concert bied je de kans om de muziek van Supertramp van dichtbij te ervaren, in een intieme setting waar je écht bovenop de muziek staat. Doe je ogen dicht en waan je in de jaren ’70, of geniet met open ogen van de energie en passie van acht muzikanten die je een onvergetelijke avond bezorgen.
Kaarten
Aanvangstijd van Supertribute is 20.30 uur. Kaarten voor de concerten in Laurentz zijn te bestellen via www.laurentzheemskerk.nl. Laurentz Heemskerk is te vinden aan de A. Verherentstraat 1 in Heemskerk.