Glazen Keet 2019: tipje van de sluier

HEEMSKERK – Arne Meintjes, zanger Paperplane, was afgelopen zaterdag gast bij ‘Broodje Hans’ van Heemskerk FM. Hij vertelde wat de plannen zijn voor de Glazen Keet 2019.

Het doel van de Glazen Keet is om van 11 tot 15 december zoveel mogelijk geld op te halen voor de minima in Heemskerk. Vrijwel direct nadat de Glazen Keet 2018 voorbij was is de organisatie om de tafel gaan zitten om te evalueren. Om van hieruit plannen te maken voor de Glazen Keet van dit jaar. “Met volle overtuiging zijn we er weer in gegaan”, laat Arne Meintjes weten.

Wat kunnen we verwachten?

“Vorig jaar merkten we dat het weer parten speelde dus we hebben dit jaar een sponsor gevonden die deels de overkapping gaat regelen. We moeten nog lobbyen voor verwarming in de Keet, maar dan is het helemaal af. In grote lijnen kunnen we zeggen dat er een feesttent komt waar allerlei activiteiten georganiseerd gaan worden. De Glazen Keet blijft op dezelfde plek staan als afgelopen jaar.”

Dus in plaats van podia komt er dit jaar een feesttent op het Nielenplein te staan zodat iedereen onder alle weersomstandigheden droog blijft. En warm! Want dat het wederom een warm feest wordt met veel muziek staat buiten kijf.

Voor half december schuift Arne nog eens aan bij ‘Broodje Hans’ voor het laatste nieuws.