Veel verkeershinder na ongeval in Heemskerk: één gewonde

Foto: Mizzle Media / Niels Folkers

HEEMSKERK – Een verkeersongeval op de Communicatieweg ter hoogte van het Tolhek in Heemskerk heeft zaterdagmiddag tot veel verkeershinder geleid. Een personenauto die afsloeg richting het parkeerterrein botste op een tegenligger die vanuit de richting van de Tolweg rechtdoor reed.

Door de klap raakte een bestuurster gewond. Zij is door ambulancedienst in haar auto behandeld en gestabiliseerd, en vervolgens voorzichtig uit haar voertuig gehaald. Het slachtoffer is daarna per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht voor verdere medische zorg. De inzittenden van de andere auto liepen geen noemenswaardig letsel op door het ongeval.

20150123_Heemskerk-5

Beide personenauto’s zijn bij de aanrijding zwaar beschadigd geraakt en moesten door een bergingsbedrijf worden weggesleept. Het verkeer op de Communicatieweg ondervond veel hinder van het ongeval doordat de weg deels geblokkeerd was en het verkeer meerdere malen moest worden stilgezet.