Aftrap Feestweek met 57e Wielerronde van Heemskerk

Foto: 251tv

Met de 57e editie van de Wielerronde van Heemskerk op zondag 3 september wordt het startschot gegeven voor de Heemskerkse Feestweek. Het is het traditionele begin van 4 dagen vol sportief vermaak en live-entertainment.

Om 13.00 uur van start met de Dikke Banden Race voor jeugd van 7 tot en met 12 jaar,  om 14.15 uur gevolgd door de start van de Elite Dames (met en zonder contract). Om 15.45 uur is het de beurt aan de Sportklasse, en de rij wordt gesloten om 17.15 uur met de Elite, Beloften en Amateurs A.

Het is nog mogelijk om in te schrijven voor de Dikke Banden Race via Inschrijfformulier Dikke Banden Race. Ook is het mogelijk om in te schrijven op de dag zelf, zondag 3 september tussen 11:30 en 12:50 uur bij Brasserie 38 aan de Van Coevenhovenstraat 38. Op dit tijdstip kunnen tevens de rugnummers opgehaald worden. Verder is het dragen van een fietshelm verplicht.

Hoe leuk het kan zijn mag blijken uit bijgaande sfeerimpressie van de Wielerronde van Heemskerk van 2015. Toen was mediapartner 251tv aanwezig en maakte onderstaande reportage.