Zingend op het podium met Sinterklaas

Foto: PixaBay

HEEMSKERK – Kinderen van 7 tot en met 11 jaar mogen de komende weken gratis het popkoor Let’s Sing versterken om op zondag 17 november Sinterklaas toe te zingen op het podium op het Nielenplein in Heemskerk.

De komende drie weken worden er allerlei leuke Sinterklaasliedjes geleerd om deze ten gehore te brengen als Sinterklaas weer in Heemskerk komt.

Deze liedjes studeer je in met popkoor ‘Let’s Sing’ onder leiding van zangdocente Claudette Beltman.

Het koor repeteert elke donderdag van 16.00 tot 16.45 uur in Cultuurhuis Heemskerk aan het Maerten van Heemskerckplein 5 in Heemskerk.

Aanmelden

Lijkt het je leuk het popkoor te versterken en samen op 17 november op het podium te staan naast Sinterklaas? Stuur dan een mail naar [email protected]

Over Claudette Beltman

Claudette Beltman heeft Zang Lichte Muziek gestudeerd aan het Hilversums Conservatorium. Ook heeft ze veel gezongen en opgetreden in theaters en concertzalen. Dit deed ze met soul, jazz- en popbandjes. Tegenwoordig geeft ze les op diverse scholen en heeft ze haar eigen praktijk. In Heemskerk geeft Claudette al ruim 17 jaar les.

“Houd je van muziek en van zingen, dan leer ik jou graag alles wat daarbij komt kijken! Ik leer je zingen en muziek maken vanuit je gevoel, vanuit de juiste technieken en vanuit je lijf. Zingen is zo veel meer dan alleen je stem gebruiken. Zingen doe je met je hele wezen, of je nu 7 of 80 jaar bent.”, aldus Claudette.

Zingen