Zomer Yoga in buurtcentrum De Schuilhoek

Foto: Pixabay

Vanaf maandag 9 mei, worden er 7 lessen zomer-yoga aangeboden in buurtcentrum De Schuilhoek en Heemskerk. van 19.30 tot 20.30 uur.

De lessen zijn een ideale en laagdrempelige kans om kennis te maken met yoga en zijn gericht op het verhogen van de vitaliteit, levenslust en het ervaren van een diepe, meditatieve ontspanning en het verhogen van het lichaamsbewustzijn.

Verschillende houdingen en oefeningen brengen je in contact met spanningen in je lichaam. In combinatie met een diepe ademhaling leer je spanningen op een zachte manier loslaten. Hierdoor word je niet alleen soepeler maar krijg je ook letterlijk meer lucht.

De lessen worden gegeven op maandagavond van 19.30 tot 20.30 uur ingaande 9 mei in buurtcentrum de Schuilhoek aan de van Bronckhorststraat 1 in Heemskerk. Inschrijven is mogelijk via de website www.welschapwelzijn.nl. Ook is het mogelijk om even langs te komen in het buurtcentrum.

Voor meer informatie kunt u bellen met het Cursusbureau van Welschap tel. 0251-207725.