Activiteiten in Voorjaarsvakantie voor kinderen in Heemskerk

Foto: Wikipedia

In de Voorjaarsvakantie biedt Welschap Welzijn in Heemskerk verschillende activiteiten voor kinderen aan.

• Dinsdag 27 februari gaan we om 10.45 uur met de trein vanuit Uitgeest naar Amsterdam om het Scheepvaartmuseum en het VOC- schip Amsterdam te bezoeken. Om 15.45 zijn we weer op station Uitgeest. Activiteitenbijdrage is € 10,00. Deze activiteit is voor kinderen van 8 t/m 12 jaar.
  • Woensdag 28 februari staat in teken van Freerunning. In de sporthal aan de Bachstraat kunnen jongens en meisjes de fijne knepen van het freerunning leren onder leiding van docent Nick Mensink. Er is een  workshop voor kinderen van 6 t/m 8 jaar  van 9.30 – 10.30 uur en een voor kinderen  van  9 t/m 13 jaar van10.45 – 11.45 uur.  Activiteitenbijdrage is € 4,00.
  • Donderdag  1 maart is er  een kindercafé in buurtcentrum de Schuilhoek. Thema van deze middag is “High tea”.  Kinderen in de leeftijd van  6 t/m 12 jaar kunnen  lekkere zoete en hartige hapjes maken. De middag begint om 13.00 uur en eindigt om 16.00 uur. Ouders en verzorgers zijn vanaf 15.30 uur welkom om de lekkere hapjes te proeven.  Activiteitenbijdrage is € 4,00.  Voor meer informatie en inschrijven voor bovenstaande activiteiten, zie onze website: www.welschapwelzijn.nl
  • Vrijdag 2 maart kunnen kinderen in de leeftijd 0 t/ 4 jaar met hun ouders of verzorgers deelnemen aan de Peuter/ouderochtend in buurtcentrum het Spectrum, Lauraplein 1, Heemskerk.
    Tegelijkertijd kunnen  kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar hun creativiteit uitleven bij de “Knutsel  Frutsel”. De kinderen gaan zelf een vogelhuisje in elkaar zetten en versieren.
    Beide activiteiten beginnen om 9.45 uur en eindigen om 11.15 uur. De kosten voor de Peuter/ouderochtend en de knutselfrutsel zijn € 1,50 p/kind. Inschrijven voor deze activiteit is niet nodig.