Wethouders Marieke van Dijk en Aad Schoorl vrijdag 9 maart live in ‘De Vinyl Vrijplaats’’

Foto: Pixabay

Op vrijdag 9 maart komt het nieuwe radioprogramma ‘De Vinyl Vrijplaats’ van NH Radio live tussen 11.00 en 15.00 uur vanuit grand café – restaurant In de Kas aan het Nielenplein in Heemskerk.

DJ Aart van Eldik presenteert het programma, waarin het mogelijk is om een plaatje aan te vragen of je eigen favoriete nummer op vinyl mee te nemen. Wethouders Marieke van Dijk (toerisme) en Aad Schoorl (recreatie) nemen hun eigen plaat mee en worden tussen 14.00-15.00 uur live geïnterviewd. Ook Gaatze de Vries geeft namens de BIZ centrum winkeliers een interview.

Iedereen mag langskomen
Iedereen die een plaatje met een praatje heeft mag langskomen in de kas: NH Radio geeft een vrij podium voor jouw single of LP. Wat heeft jou geraakt? Het maakt niet uit of de plaat piept of kraakt, alles mag!

Deze aflevering van dit nieuwe radioprogramma wordt mogelijk gemaakt door de BIZ centrum winkeliers en de gemeente Heemskerk, ter promotie van Heemskerk. NH Radio heeft gemiddeld 210.000 luisteraars, die afstemmen voor andere nieuws, weer, verkeer, actualiteiten en amusement.