Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 26751         Kater, gecastreerd, cypers zwart, bruin, hapje uit rechteroor, licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje, licht cyperse pootjes (Van Ogtropweg, Wijk aan Zee).
  • Reg. nr. 26764         Kater, ongecastreerd, zwart, wit vlekje op neusje, witte vlekjes onder neusje, wit onderbekje en bef, wit op buik. Boekel, Akersloot).
  • Reg. nr. 26786         Poes, wit, grijs, zwart masker, felblauwe ogen, zwarte vlekken op lijfje (Hopmanstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 26806         Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, cypers masker, wit streepje vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, cypers lijfje met witte vlek op rechterzijde, witte borst en pootjes (Heer Hugostraat, Akersloot).
  • Reg. nr. 26826         Poes, zwart, grijs, gemarmerd, zwart, grijs masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, zwart, grijs bovendek, wit rest lijfje, zwart, grijze staart (Rodenburg, Heemskerk).
  • Reg. nr. 26843         Kater, gecastreerd, cypers rood, wit streepje naast rechteroog  doorlopend naar neusje, wit rond bekje, witte bef (Melis Stokelaan, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 26744         Kater, gecastreerd, cypers zwart, bruin, cypers op kopje en oren, wit vanaf boven ogen doorlopend naar bekje, cypers op onderbekje, cypers bovendek, witte buik, witte pootjes cyperse staart (Brakenburgstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 26787         Poes, zwart, wit op bovenbekje, wit onderbekje en bef (Ambachtstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 26847         Poes, zwart, wit stipje rechts onder neusje, wit onderbekje, witte borst, witte teentjes (Peperstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 26754         2 Konijnen, een zwart en een bruin (Vrijburglaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 26818         Gouldamadine, groen, geel, oranje, turquoise, rood, paars, groen kopje, oranje masker, rood stipje op snavel, gele buik, groene vleugels, turquoise staart (Olieslagerslaan, Beverwijk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist:

• 1374971         Kat, naam Sisi, poes, cypersrood met wit. Signalement: witte vlek op rechterkant neus doorlopend naar rechter wang, witte bek en bef, linker voorpoot witte sok. Gechipt. Drakenburg Heemskerk (Hoogdorp en Waterakkers).

Gevonden:

• geen

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: