Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 27851         Kater, gecastreerd, zwart, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte bef, witte pootjes (Van der Ploegstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 27874         Poes, cypers rood, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, cypers bovendek, wit rest lijfje, witte pootjes met rechtsachter cyperse tekening, cyperse staart (Strammerboogh, Akersloot).
  • Reg. nr. 27880         Kater, ongecastreerd, cypers rood, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, cypers neusje, cypers bovendek met witte vlek, cyperse achterhand, wit rest lijfje, rechtsvoor cypers vlekje, cyperse staart (Asterlaan, Aerdenhout).

Gevonden

• Reg. nr. 27854         Britse korthaar, poes, blauw, lichte snorharen, wit vlekje op borst (Van Renesselaan, Castricum).
  • Reg. nr. 27867         Poes, zwart, wit streepje rechts langs neusje, wit bovenbekje, zwart op onderbekje, witte bef, linksvoor wit voetje, achter witte kousjes (Vondellaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 27873         Poes, cypers rood, gele ogen, witte snorharen, wit onderbekje, wit befje (Geversduin, Castricum).
  • Reg. nr. 27891         Kater, gecastreerd, cypers zwart, grijs, licht befje, donker einde staart (Beverwijkerstraatweg, Castricum).Reg. nr. 27892         Poes, zwart, grijs, zwart, grijs kopje, wit streepje vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, grijs einde neusje en links onder neusje, wart, grijs bovendek, wit rest lijfje, witte pootjes met grijze vlekjes (Communicatieweg, Uitgeest).Reg. nr. 27855         Chinchilla, grijs, zwart (Schoonoordstraat, Velsen-Noord).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Meldingen van vermiste of gevonden dieren van Stichting Amivedi:

Vermist

• 1409337         Kat, Europese Korthaar of Huiskat, naam Bennie, kater, zwart met wit. Signalement: gele ogen, witte kin/bef/buik, linker voorpoot witte vlekjes op tenen, rechter voorpoot witte tenen. Niet gechipt. Burgemeester Rothestraat, Wijk aan Zee

Gevonden

• geen