Uitnodiging Open Werkatelier GroenSpoor

Foto: Pixabay

Heemskerk nòg groener maken! Dat is de bedoeling van Project GroenSpoor waarvoor de Gemeente Heemskerk iedereen uitnodigt om mee te helpen om die doelstelling te bereiken.

Project GroenSpoor nodigt geïnteresseerden uit voor het Open Werkatelier GroenSpoor. Op woensdagavond 15 mei is iedereen van harte welkom in het gemeentehuis in Heemskerk. De projectgroep is op zoek naar inwoners die mee willen werken aan uitvoeringsplannen voor vergroening van onder meer het Haydnplein, schoolplein De Tweespan, herstel historische heggen en hagen langs de Oosterweg, natuurlijke waterberging langs de N197 en bloeiende bermen in de Broekpolder.

Experts van Groei & Bloei, PWN, Kennemer College en groenbeleid van de gemeente Heemskerk zullen met raad en daad beschikbaar zijn.

Denk en doe mee!
Wilt u ook meedenken of de handen uit de mouwen steken om Heemskerk nog groener te maken? Kom dan op 15 mei  aanstaande naar het gemeentehuis. Inloop om 19.15, start programma om 19.30. Aanmeldingen zijn welkom bij: [email protected].