Vermiste en gevonden dieren

Foto: Amivedi

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 29297         Poes, schildpad, cypers zwart, rood, wit streepje op neusje, wit links onder neusje, witte bef doorlopend naar buik, wit op voetjes (Boonakkersteeg, Egmond-Binnen).
  • Reg. nr. 29313         Kater, gecastreerd, cypers rood, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte bef en buik (Meerweidenlaan, Velsen-Noord).

Gevonden

• Reg. nr. 29353         Kip, grijs, wit gestippeld (Pieter Kieftstraat, Castricum).
  • Reg. nr. 29371         Konijn, wit, donkere vlekje op lijfje (Kerkweg, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1464449         Kat, naam Rango, kater, zwart met wit. Ongecastreerd, geen chip. Signalement: Groot postuur. Wit vlekje op borst. Geen foto beschikbaar.Julianaweg, Akersloot

Gevonden

• 1463931         Kat, kater, Kruising, grijs met wit. Ongecastreerd, chip niet bekend. De kat loopt in de buurt. Signalement: grijs masker doorlopend tot wangen, wit tussen ogen doorlopend naar bek, lichtgrijs vlekje rechts onder neus, grijze neus. Is gewond aan de staart. Het middenstuk van de staart heeft korte haartjes, is vermoedelijk geschoren geweest. Is eigenlijk pluimstaart. Dag Hammarskjöldlaan, Castricum (Oost).