Meezingen met koor Musical Sound

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Een mooie activiteit van fans van musicals. Bij het Heemskerkse koor Musical Sound is het mogelijk om iedere maandagavond  met elkaar liedjes te zingen uit bekende musicals.

Het musical-aanbod is overweldigend. Meestal gaat deze over allerlei bekende personages en bijzondere situaties. Musicals zijn prachtig om te zien en te horen maar zeker ook om te zingen.

Gelukkig hoeft u voor het zingen geen dure toegangskaartjes te kopen, maar kunt u deze liedjes bij ons koor zingen op maandagavond van 19.30 tot 21.45 uur in het Elfregi Scoutinggebouw, Adelaertlaan 2 in park Assumburg. Fietsers spreken gezamenlijk af.

Bij Musical Sound zingt men bekende musicalliedjes van o.a. Ramses Shaffy, Simon & Gardunkel en uit de musical Hair. Ook worden liedjes gezongen uit bekende films, zoals het mooie “What a wonderfull world”. Het koor wordt muzikaal begeleid door de altijd enthousiaste Karin Kroese.

Leuk om uit te proberen
Van zingen word je vrolijk en het is gezond. Kortom: Wil je zingen, zing dan mee! Kom 3x gratis luisteren en/of meezingen en beslis daarna of je wilt blijven.
Meer informatie bij Paula van der Heide 0251-236316 of kijk op www.musicalsound.nl.