Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 33289   Kater, gecastreerd, cypers rood, wit links op bovenbekje, wit onderbekje en bef, linksvoor witte teentjes (Koos Speenhofflaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 33292   Poes, schildpad, zwart, rood (Schulpweg, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 33305   Kater, gecastreerd, wit, zwart masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte kraag, zwart bovendek, wit rest lijfje, witte pootjes met achter op achterkant zwart vlekken, zwarte staart (Bloemhofstraat, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 33290   Poes, cypers grijs, bruin, enkele rode vlekken, licht rond ogen, licht vlekje onder neusje, witte snorharen, witte ring puntje staart (Concordiastraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 33291   Mogelijk kruising Noorse Boskat, kater, ongecastreerd, cypers bruin, grijs, wit vlekje boven ogen, wit vlekje op neusje, wit onder neusje, wit onderbekje, witte bef, voor witte sokjes (Concordiastraat, Velsen-Noord).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1579423         Kat, naam Max, kater, Europese Korthaar, cypers grijs-zwart (gestreept) met wit. Geen chip. Signalement: fors postuur, dicht op elkaar staande geel/groene ogen, wildkleur op neusbrug, zwart horizontaal streepje op neus, roze neus, lichtbruin op lip onder en boven, witte onderbek.           Emmy Belinfantelaan, Beverwijk (Broekpolder).
  • 1579590         Kat, naam Macy, poes, Europese Korthaar, schildpad met wit. Geen chip. Signalement: slank postuur. Overwegend zwart. Witte vlek linkerkant kop, rode vlek in nek, rode vlekjes boven ogen, licht- en donkerrode vlekjes op bovendek, linker voorpoot witte tenen. Jacob Rensdorpstraat, Castricum (Zuid)
  • 1579655         Vogel/Groenwang Pyrrhura Parkiet, naam Japie, bontkleurig. Geringd. Signalement: bruin/zwarte kruin tot de nek overlopend in blauw/groen, gele wangen, hals grijs/wit, borst geel met rood, felgroene vleugels, einde vleugels blauw, rode staartveren. Zilver ringetje om rechter poot. Volgroeide vleugels. Cato van der Pylhof, Heemskerk (Breedweer)

Gevonden

• geen