Deze Heemskerkers kregen dit jaar een Lintje; hun verhaal bij Omroep Heemskerk

Op vrijdag 24 april 2020 belde burgemeester Mieke Baltus met Ria Bakker, Carla de Groot en Piet Veldhuys, om hen te feliciteren met het feit dat zij een koninklijke onderscheiding zouden ontvangen. Alle drie waren zij blij verrast.

Helaas was het dit jaar, vanwege de coronacrisis, niet mogelijk om een feestelijk uitreiking van de lintjes plaats te laten vinden. Daarom ging Omroep Heemskerk langs bij de drie gedecoreerde Heemskerkers om met hun te praten over de activiteiten waarvoor zij een lintje hebben gekregen en over het grote verrassingsmoment waarop ze burgemeester Mieke Baltus aan de telefoon kregen met de feestelijke mededeling.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit artikel voor de reportage van Omroep Heemskerk.